سئو سايت فرندلي شرح سئو فرندلي بودن و سئو بيس بودن
| ||
|
راهكار بهينه سازي سايت چه ميباشد و به چه دردي ميخورد؟
هر ايده و تفكري كه بتواند به افزايش بازديد وبسايت كمك كند تا مخاطبين بيشتري با وب سايت آشنا شوند و در نهايت , آنانرا به مشتري تبديل نمايد , استراتژي باصرفه سازي وبسايت نام دارد . امروزه متخصصين سئو علاوه بر منفعت گيري از استراتژيهاي قديميتري مثل : هدف گيري كلمات يگانه و كسب بك لينكها , پاره اي عميقتر بهاين اين داستان نگاه كردهاند و در كنار آن , از روشهاي جديدتري نيز استعمال مي كنند . ساخت محتواي منحصربهفرد براي سايتها از جمله اين استراتژيهاي كاربردي است . همانطور كه ميدانيد به جهت باصرفه سازي تارنما براساس اصول فني و رشته ايي , مي بايست استراتژيهاي مطلوب و كاربردي به عنوان هدف تعيين شود . زيرا پيش از طراحي وب , مي بايست استراتژي بهينه سازي وب سايت به طور كامل پياده سازي شود . بررسي بازديدكنندگان , شيوه جست وجو كاربران آنلاين , بررسي وب سايت رقبا , بررسي لغت ها پيشنهادي گوگل و استخراج برترين كليدواژها از جمله مواردي است كه پيش از طراحي وب بايد بدان توجه شود . درصورتيكه سايتي فارغ از در لحاظ به دست آوردن موارد ذكر طراحي شود , قطعاً محتواي توليدي از كيفيت مطلوب و درخور برخوردار نخواهند بود كه اين فرمان منجر به سردرگمي كاربران و نهايتاً كسب و كاري ناموفق در فضاي وب خواهد شد .
لزوم تغييرو تحول استراتژي بر اساس محتوا
گسترش روز افزون يك استراتژي , به انديشه , محاسبه و زمان احتياج داراست . يك بررسي گر متخصص بايد اهداف مختلفي را براي با صرفه سازي وبسايت تعريف نمايد و آن گاه با در نظر به چنگ آوردن اهداف و بعد ها گوناگون استراتژي , براي عنوان ها محتوا , تاكتيكهاي متفاوتي را تعريف كند . درين روش سعي بر آن است كه مخاطب , علايق وي و روشهاي كاربردي دست يابي به اطلاعات بررسي و معين شود . بعد از دسترسي به محيطهاي ارتباطي ميبايست محتواي مورد نظر ساخت شود و در محيطهاي خواسته نشر يابد .
استراتژي بسط و ساخت محتوا مبتني بر سئو وب سايت
گام اوليه – اهداف دنبال شونده در سايت از اصليترين كارداران تأثير گذار بر ساخت محتواي منحصربهفرد به حساب ميايند كه بايد كاملاً واضح و روشن باشند .
گام دوم – سعي نماييد روءيت كرد كافي درمورد بازديدكنندگان وب سايت داشته باشد و آنها را به دقت بررسي و بررسي فرماييد . بعد از اين مجزاسازي و بررسي اقدام به ساخت محتوا نماييد . همواره به اين اين داستان دقت داشته باشيد كه محتوا بايستي با كلمه ها اصلي مناسب ساخت شوند .
گام سوم – محتواي توليدي را مجدداً مورد تحليل و بررسي قرار دهيد . زيرا محتوا مي بايست آپديت و مطابق با پارامترهاي موتورهاي جست و جو باشد .
در استراتژي تازه بهينه سازي وب سايت , مناسبترين و بهترين محتوا براي مخاطب تشخيص داده ميشود و در اختيار وي قرار داده ميشود . . در استراتژي تازه محتوايي مطلوب است كه به مخاطب ارزشي اضافه نمايد .
گونه هاي استراتژي بهينه سازي وب سايت
با دقت به رقابتهاي شديد در بازاريابي نوين , استراتژيهاي گوناگون سئوي وب سايت ميتوانند افزايش بي نظير درآمد را بهدنبال داشته باشند . استراتژي بهينه سازي سايت در تقويت ديجيتال ماركتينگ فراوان مؤثر فعاليت مينمايد . از مهم ترين و اصوليترين استراتژيهاي كارآمد سئوي حرفهاي براي ساخت محتواي اختصاصي , ميتوان به موارد ذيل اشاره نمود :
استراتژي بهينه سازي وبسايت چيست؟
استراتژي سئو مراحل سازماندهي محتواي وبسايت بر اساس مورد است , كه به موتورهاي جستجو نظير گوگل در ادراك قصد كاربر از جستجوي يك عبارت يا كلمه ياري مينمايد . متخصص بهينه سازي وب سايت كيست؟با با صرفه سازي يك صفحه وب پيرامون موضوعات , و بعد از آن واژه و كلمه هاي داراي اهميت در باطن آن موردها , ميتوانيد اقبال ديده شدن خود را در يك موتور جستجو ارتقا دهيد و جايگاه خير براي لغت ها داراي اهميت طولاني ( Long - tail keywords ) مرتبط با قضيه بدست آوريد .
در اصل , يك سئوكار يك استراتژيست محتوا دوچندان حرفه اي است و به يك كسب و عمل كمك مي نمايد تا زمان هايي را پيدا كند براي پاسخ دادن به سوالاتي كه افراد در هر صنعت از طريق موتورهاي جستجو بدنبال آن مي باشند . چه طور يك استراتژي باصرفه سازي سايت بنويسيم؟۱ ( فهرستي از موردها را تنظيم نماييد
لغات اصلي قلب سئو سايت هستند , اما آنها در واقع اولي قدم براي رشد ارگانيك شما نيستند . اولين گام نوشتن استراتژي بهينه سازي سايت شما اين است كه فهرستي از موضوعاتي ايجاد فرماييد كه مايليد از يك ماه تا يكسري سال ديگر آنها را پوشش دهيد .
براي آغاز , فهرستي از حدود ۱۰ واژه و كلمه كوتاه و اصطلاحات مربوط به محصول يا خدمت خود تنظيم نماييد . از ابزار Google Keyword Tool به كار گيري نمائيد تا حجم جستجوي آنهارا شناسايي كرده و مشتقات مناسب آن ها در كسب و فعاليت خود را بيابيد .
شما اين موضوعات را با كلمات با اهميت كوتاه دوستداشتني لينك ميدهيد , البته با اين حال براي اين لغات داراي اهميت پستي در بلاگ اختصاص نميدهيد . در صورتي اخيرا آغاز به بهينه سازي وبسايت خود براي جستجو كرده ايد , اين لغت ها داراي اهميت براي مرتبه دريافت كردن در گوگل بيش تر از حد رقابتي ميباشند . درپي دربارهي چگونگي استفاده از اين موضوعات حرف خوا هيم كرد .
استراتژي با صرفه سازي وبسايت
با استعمال از حجم جستجو و رقابت به عنوان ميزان سنجش , فهرست خود را به ۱۰ تا ۱۵ واژه و كلمه داراي اهميت كوتاه محدود فرمائيد كه براي شما اصلي ميباشند و مخاطبانتان نيز آنان را جستجو مينمايند . آن گاه اين فهرست را به ترتيب حق تقدم بر طبق حجم جستجوي ماهانه و ارتباطش با كسب و فعاليت خود تر و تميز نمائيد .
به عنوان مثال , در حالتيكه يك كسب و كار راجع به استخر شنا تلاش ميكند براي عبارت استخر فايبر گلاس كه در هر ماه ۱۱۰۰۰۰ بار جستجو ميشود جايگاه بدست آرود , اين كلمه اساسي كوتاه قادر است همان چيزي باشد كه نشان دهنده مورد داراي اهميت است كه آنها مي بايست برايش محتوا ساخت كنند .
سپس , كسب و كار چندين عبارات با اهميت طولاني را مشخص و معلوم مي كند كه مربوط به بهاين واژه و كلمه اساسي كوتاه است , حجم معقولي جستجو ماهانه داراست و به بحث راجع به مورد استخرهاي فايبر گلاس امداد مي نمايد . درپي راجعبه اين واژه و كلمه هاي داراي اهميت طولاني بيشتر صحبت خوا هيم كرد .
هريك از اين لغت ها اساسي به عنوان ستون ( pillar ) ناميده ميشود و به عنوان پشتوانه مهم براي يك كلاستر يا خوشه ( cluster ) بزرگتر از عبارات داراي اهميت طولاني است , و اين همان چيزي است كه مارا به قدم بعدي ميرساند … ۲ ( فهرستي از لغت ها داراي اهميت طولاني مبتني بر اين موضوعات تهيه و تنظيم نماييد در اين بخش شما آغاز به با صرفه سازي صفحه هاي خود براي كلمات داراي اهميت مختص مي كنيد . براي هر ستوني كه معين كرده ايد , از ابزار واژه و كلمه داراي اهميت خود به كارگيري كرده و ۵ تا ۱۰ واژه و كلمه داراي اهميت طولاني معين نمائيد كه عميق تر به واژه داراي اهميت داراي اهميت زمينه مي پردازند . بدين ترتيب , در زمينه ي انجام تحقيق كلمه و واژه داراي اهميت , باصرفه سازي تصاوير براي موتورهاي جستجو , ساخت استراتژي باصرفه سازي وبسايت ( مثل مقاله اي كه اكنون در اكنون تلاوت آن ميباشيد ) و ساير موضوعات مرتبط با سئو وب سايت محتوا ساخت مي كنيم . اين به كسب و عمل اجازه ميدهد كه افرادي را جذب كند كه داراي علايق و نگراني هاي گوناگون و متنوع در زمينه ي داشتن محصولي ميباشند و در نهايت نقاط ورود بيشتري ( منظور صفحات گوناگون وبسايت است كه مخاطبان را جذب مي نمايند ) براي افراد علاقمند به خريد ساخت ميكند .
امتياز:
بازديد:
[ ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۲۷:۱۱ ] [ بياتي ]
|
|
[Weblog Themes By : bigtheme.sitearia.ir] |