سئو سايت فرندلي
شرح سئو فرندلي بودن و سئو بيس بودن
نويسندگان
عضويت
نام کاربري :
پسورد :
تکرار پسورد:
ايميل :
نام اصلي :
آمار
امروز : ---
ديروز : ---
افراد آنلاين : 6
همه : ---
پيوندهاي روزانه
لينكي ثبت نشده است
چت باکس

چرا الگوريتم E - A - T گوگل براي بهينه سازي وب سايت داراي اهميت است ؟

بدون در حيث به چنگ آوردن حوزه عمل كسب‌وكارتان , دنبال كردن دستورالعمل‌هاي الگوريتم E . A . T , يعني تخصصي بودن , داراي اعتبار و مسئوليت‌پذير بودن و قابل اعتماد بودن وب سايت , بايستي جزو راهكار سئو وب سايت باشد .

 https://ismaeilsahab.ir/e-a-t/

الگوريتم E . A . T چيست؟

 

E . A . T اصطلاحي است كه از دستورالعمل‌هاي سنجش كيفيت گوگل گرفته شده و صورت خلاصه‌شده Expertise , Authoritativeness و Trustworthiness است . اين دستورالعمل‌ها به وسيله هزاران نفر از منتقدان فعال گوگل تدوين كردن شده‌اند . در واقع E . A . T الگوريتمي براي سنجيدن ميزان اعتبار , تخصص و مورد اعتماد بودن وبسايت است .

 

اگرچه درك كردن فرايندهاي داخلي گوگل فعاليت ساده‌اي نيست , بخش اعظمي منابع موثق اعلام كرده‌اند كه واحد سنجش الگوريتم E . A . T بيشتر منحصر سايت‌هاي YMYL ( سايت‌هايي كه به ارائه توصيه‌هاي طبي , تن درستي و مالي ميپردازند ) است .

 

طبيعتا گوگل ترجيح ميدهد محتوايي را كه ممكن است تندستي يا اين كه حالت مالي يوزرها را به خطر بياندازد منتشر نكند . به همين علت بررسي كيفيت محتواي اينترنت سايت‌هايي كه به چنين مسائلي ميپردازند از اهميت ويژه‌اي برخوردار‌است .

 

ممكن است تصور كنيد چنانچه در چنين حوزه‌هايي كار نداريد , E . A . T روي وب سايت شما تاثير نمي‌گذارد چون گوگل اعلام نموده است اين فاكتور را در زمينه‌ي اينترنت سايت‌هايي كه به مساله تن درستي يا اين كه مالي نمي‌پردازند اعمال نمي كند .

 

اين طور نيست!

 

به حيث اينجانب تخصصي بودن , داراي اعتبار بودن و موثق بودن محتوا بايستي در همگي حوزه‌هاي كاري در حيث گرفته شود . كدام كسب‌وكاري است كه نخواهد قابل اطمينان شناخته شود!؟

 

ولي گوگل غالبا اصطلاحات را به صورت منحصر به عمل ميبرد . يعني اصطلاح E . A . T منحصرا مرتبط با حوزه مالي و تندستي ميگردد البته معنا پشت اين اصطلاح , يعني داراي اعتبار و موثق بودن محتوا شايد در همه زمينه‌ها اثرگذار است .

https://ismaeilsahab.ir/seo-content/

كريس سيلور اسميت معتقد است گوگل تا حدي از سيستم امتيازدهي عددي براي سنجش E . A . T به كار گيري ميكند . براين اساس فاكتور E . A . T درباره‌ي سايت‌هاي حوزه سالم و مالي زياد سنگين‌تر از حوزه‌هايي مانند سرگرمي اعمال ميگردد . ولي اين فاكتور در زمينه‌ي سايت‌هاي تجارت الكترونيك نيز اعمال خواهد شد , با اينكه نسبت به YMYL حق تقدم پايين‌تري دارا هستند .

 

با اين توضيحات , ميتوانيم بگوييم الگوريتم E . A . T صرف لحاظ از حوزه فعاليت‌تان , روي سئوي سايت اثر ميگذارد . چه بسا در صورتي اين طور كمبود نيز به حيث اينجانب تكنيك‌هاي داراي اعتبار كردن محتوا بايستي جزء راهكار سئوي وب سايت در هر حوزه‌اي باشد .

 

خلل اين جا است كه اندازه‌گيري E . A . T طاقت فرسا است .

بيشتر بخوانيد : سئو وب سايت هدفمند : راهكارهايي براي ارتقا مشاهده تارنما

گوگل چه‌گونه اعتبار وبسايت را محاسبه مي‌كند؟

 

گوگل چه طور اعتبار وبسايت را محاسبه مي‌كند؟

 

متخصصين سئو وب سايت هر كدام لحاظ مختص خودشان را در اين باره دارا‌هستند و در صورتيكه از آنها سوال فرمائيد , سيگنال‌هاي متفاوتي را در اين مورد اثر گذار مي دانند . ميدانيم بك لينك‌هايي كه از سايت‌هاي ديگر ميگيريد يكي‌از معيارها در اين مورد است . CTR يا اين كه نرخ كليك نيز ميزان اعتبار وبسايت است . كيفيت محتوا و نقدهاي آنلاين نيز در اين باره مفيد مي باشند .

 

اين‌كه گوگل چطور اين معيارها را براي سنجش اعتبار محتوا اسفاده مي كند , چه بسا براي مهندسان خودش نيز يك سر است . چون الگوريتم‌هاي فراگرفتن ماشيني نامفهوم ميباشند . هيچ كس نمي‌تواند باطن باكس سياه آنان را ببيند چه بسا برنامه‌نويساني كه از ابتدا كد آن را نوشته‌اند .

 

كريس سيلور اسميت معتقد است گوگل به جاي اينكه به يك سيگنال بيشتر از سايرافراد اهميت بدهد , از يك راه و روش جامع استعمال ميكند . به احتمال فراوان الگوريتم‌هاي گوگل طيف گسترده‌اي از سيگنال‌ها را براي رتبه‌بندي و امتياز دادن به اعتبار محتواي سايت‌ها به عمل ميبرند .

 https://ismaeilsahab.ir/seo-strategy/

با اعتنا به‌اين نكته فيض مي گيريم تمركز روي يك سيگنال و ترازو و رهاكردن سيگنال‌هاي ديگر , ميان‌بر به دست آوردن اعتبار نيست . بك لينك‌ها مسلما حساس مي‌باشند ولي افزودن لينك‌هاي كيفيت بالا به سايتي كه پباده سازي ضعيفي داراست و نقدهاي آنلاين خير و خوبي نگرفته است , موثر نخواهد بود .

 

به عوض اين كه دنبال يك شيوه راحت و جادويي براي به دست آوردن درجه و ازدحام بگرديد , روي ارائه مارك و برندسازي آنلاين تمركز نمائيد . يك بينش جامع داشته باشيد , از كدنويسي وب سايت تا برندينگ و ارتباط ها همگاني , كليه را در حيث بگيريد .

امتياز:
بازديد:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۳۲:۵۸ ] [ بياتي ]
[ ]
.: Weblog Themes By bigtheme :.

درباره وبلاگ

كارشناس سئو حرفه اي كسي است كه به صورت كامل بر روي مسائل سئو تسلط دارد و قادر است كه سايت شما را به صفحه اول گوگل برساند. در اين زمينه معمولا شخص سئوكار بر روي تمامي الگوريتم هاي گوگل مسلط است و بدون استفاده از تكنيك هاي كلاه سياه سئو تمامي فعاليت هاي مربوط به عمليات سئو را انجام مي دهد. آيا دوست داريد كه در اين زمينه يك فرد حرفه اي را پيدا كنيد؟ با اسماعيل سحاب تماس بگيريد!
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربري
نام کاربري :
پسورد :
نظرسنجی
لينک هاي تبادلي
فاقد لینک
تبادل لينک اتوماتيک
لينک :
خبرنامه
عضويت لغو عضويت
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی